2- Min Första Kärlek

2012-02-19 23:35:42 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


                                                         Min Första Kärlek♥



Den här var svår. Hmm min första kärlek I have no idea..
Har ju haft några, haha dem första var väl på dagis. Men det var ju haha så jävla oseriöst.
Min första verkligen seriösa kärlek var nog för några år sedan tror jag. Haha tänker inte berätta så mycket mer än att det är en av dem undebaraste personer jag träffat och killen är vekligen världens gulligaste.
Allas första kärlek tar ju också slut, so did mine ;)
Fast det var så undebart när det väl varade och har massa minnen från dem veckorna som jag aldrig kommer glömma.
xoxo
sandra



cute :D^^


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu