Happy Valentine's Day

2012-02-14 20:00:20 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Happy Valentine's Day
Neee Fuck Valentine's Day :D

Jag har själv alltid älskat Valetine's Day, man får preseter osv. Haha men detta året orkar jag bara inte allt tjat runt hur jävla perfekt Valentine's Day man måste ha. Detta året ska jag ha jävligt roligt ist, "don't care about what people say you only live once ;)"
Köpte ändå lite roliga Valentine's godisar i London bland annat M&M's. Jag menar äta sig tjock på valentine's day är typ det bästa. Ska äta choklad efterätt o allt sen mums <3

Hoppas alla har e bra jävla fucking Valentine's Day ;)
xoxo sandra





gulliga va :P ?


Bjuder på hesmka egopics för jag har såå tråkigt:


Kommentarer
Annelie

Gud vad jag vill också var där!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-02-18 18:45:37

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu