Leaving home or Going home?

2012-02-08 23:08:33 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej! Imon åker jag :)
Har packat allt nu har säkert glömt något men aja hoppas det inte var något viktigt isf :P Aja när jag började packa tänkte jag nu ska jag åka hem. Jag kallar nog fortfarande Kina för hem, det är svårt att inte göra för det är därifrån jag har mest minnen kommer knappt ihåg något från 6:an eller tidigare. Det känns konstigt att säga att Kina är mitt hem för Svergie är mitt hem med. Jag är fan Svensk och har bott här i 13 år, pratar svenska men ändå är det svårt för mig att säga att Mölnlycke är mitt hem. Nu är det juh mitt hem eftersom Kina kommer jag nog aldrig åka tillbaks till efter detta och isf blir det för att hälsa på. Det känns både konstigt men ändå skit roligt att åka till Kina och se hur allt förändrats och hur livet går där. För på något sätt känns det som jag fortfarande lever lite i den världen men nu kommer jag som en besökare. Tror det blir bra iallafall! Låter nog helt galen men det får vara ;)
Här kommer en bild på min gamla klass :)
/Hanna

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu