Day 1

2012-02-16 23:38:10 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Att jag ger in mig på en sådan här 30 dagars lista igen kan jag inte fatta. Jag ska iaf försöka utföra den. Så börjar idag :)


                                                                     Day 1
                                                                   Om mig:
Jag heter Sandra Andersson, som ni säkert redan vet. Jag är född 1996 och bor i en liten ort utanför Göteborg.
Det jag brinner för här i livet är Cheerleading, det är en sport jag snart hållit på med i 4 år. Cheerleading är verkligen där jag hör hemma och känner att jag kan vara mig själv.
NMär jag inte tränar cheerleading´så är jag med mina undebara kompisar eller gymmar. Jag tränar ganska mycket, började med det för inte så längesen. Jag tycker jätte mycket om träning, gillar att hålla mig i form. Även när jag samtidigt är jätte onyttig och äter massa gottit all the time ;)

Hm.. vad kan man mer säga ?
Förutom träning så shoppar jag och fikar mycket. Älskar att gå runt i flera timmar på NK och föstershoppa. Eftersom jag älskar shopping så mycket så vill jag efter studenten flytta till New York eller London. Har vart på båda ställena u och det är helt fantastiskt hur mysiga dem städerna är.
Antagligen blire London eftersom jag tycker att det är mycket mysigare och mer i min stil.
Jag gillar även att resa ^^, tycker det är jätte roligt att se nya platser och upptäcka nya kulturer. Jag har vart på många ställen i världen och nästa gång blir det nog Australien och Thailand.

Vet inte mer vad jag ska säga XD
xoxo
sandra



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu