Good Morning !

2012-02-25 14:08:36 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej! Nu har jag gått upp och håller just nu på att städa. Har inte bloggat på länge, jag vet. Var i Kina hela lovet, skit kul! Och sen har jag haft väldigt mycket denna veckan plus att jag har lagt mig typ runt 8 varje dag denna veckan för jag varit jetlaged. Det är 7 timmar framåt där. Men aja nu tror jag att jag är inne i vanlig tid igen :) Lägger upp bilder från Kina senare orkar inte just nu.
Så igår var det roligt jag Sandra, Emma, Annelie och Judyann kollade på This Means War. Haha den äger verkligen bästa filmen på länge! Nu måste jag gå tillbaks till att städa men ska försöka blogga bättre :)
/Hanna

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu