Dag 3 Ur min Garderob

2012-02-22 16:53:54 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


                                                                   Ur min garderob♥


Dag 3- Ur min garderob.
Detta blir väldigt svårt inlägg "ur min garderob", har inte jätte mycket kläder att visa. Så jag kommer visa lite assensoarer och så också.
Kläder är iaf en av det jag brinner för, jag älskar stilar och att gå i dyra klädaffärer är det bästa jag vet. Förhoppingsvis kommer jag jobba med shopping något som personal shopper/stylist.
Om jag ska beskriva min stil så skulle jag nog beskriva den som ganska enkel men ändå ganska mycket om ni fattar. Jag gillar att köra på mycket smycken men oftast ganska enkla kläder. Den stilen jag bär är ofta kanske lite dyrare, vilket jag dock tycker om. Det dåliga med att köpa mycket märkeskläder är att man inte kan shoppa hela tiden på samma sätt som om man köper en topp på H&M varje dag så köper jag ist en dyr topp på en månad.
Många tycker detta är svinonödigt och det accepterar jag, klart man kan köpa kläder på Gina Tricot osv, men det är inte den stilen jag vill ha. Självklart har jag några plagg från billiga äffärer här och där ändå.

Några av mina favorit märken är: Juciy Couture, Marc by Marc Jacobs, Abercrombie & Fitch, Ralph Lauren.

Vad kommer jag bära till våren? Vet inte riktigt än, tycker sådär om den här färglada stile med en miljon olika färger på byxorna typ ett par kornblå byxor. Jag tycker det är jätte fint på vissa, tror dock inte det är min stil. Men vi får se till våren.


Bilderna "ur min garderob" är ganska tåkiga pga att nästan alla mina roliga kläder är i tvätten, men jag hoppas ni kankse får lite insperation iaf:







Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu