Melodifestivalen :-)

2012-02-04 19:01:53 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


hola

Snart börjar melodifestivalen, haha kan inte fatta att jag spenderar min lördag på att se det :P
Men var ju ute förra helgen. Är bara så sjukt trött idag orkar typ ingenting, är typ as PMS as sur på massa !!
Iaf ska snart träffa Hanna så ska vi käka lite ben and jerrys till melodifestivalen.
Som tur är, så är mitt favorit band med Dead by Apri, dem är så sjukt bra. Har sett dem live några gånger, haha det är typ ingen som tror att jag lyssnar på sådan musik med det gör jag. Lyssnar på allt möjligt :)
Så dem ska jag rösta på iaf ;)
xoxo Sandra


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu